close

 

我今次韓國trip除左去首爾行街食飯(呢啲唔講啦~個個黎黎去去都差唔多//)

仲突然plan左去埋釜山yeah!!! (其實係買機票個陣已經咁計劃)

 

好! 講下我去左邊先~

我剩係留兩日炸! 因為我上網做research個陣發現著名景點都好集中, 同埋本身都只係去6日韓國~係我知我貪心左啲

 

第一日: 搭KTX到釜山-->甘川洞文化村-->Trickeye

 

第二日: 松島-->海雲台

 

第一日:

 

我地坐KTX個陣, 成日都諗起釜山行入面啲喪屍幾時會跳出黎~

 

安全(?)到達釜山啦!

 

我地係去旅館check in放底野先~

然後就去甘川洞文化村!!!!!

因為我住係南浦洞個邊, 同甘川洞文化村相距好近, 搭的士4000WON就到!

一入去左手有個詢問處既地方??

你可以拎個度既地圖! 不過唔係免費既!!!!!!係2000WON一份-.-

我地覺得唔太值, 所以冇買, 不過就影左個大地圖(?)

其實跟人行一樣都得, 因為我去個陣好多遊客~~~跟佢地就一定冇錯~

 

第一個影相墂熱點!

 

 

好靚!!!!!!!!!!

\

仲有勁多人排隊同小王子影相, 我都有排

見到5點幾, 我地走luu

我地一樣都係 搭的士, 都係4000WON左右, 唔知係咪釜山物價平, 定點, 的士真係好平~

我地落番去甪南浦Biff廣場度行下~

行行下, 居然比我發現! 原來釜山都有trickeye???!

就係呢楝大廈入面~

我之前已經去過爾個間, 個度真係大人細路都去得~

所以我地就去睇下究竟有咩唔同?

 

 

第二日:

我地係搭巴士去松島既~

黎到松島當然去松島天空步道, 佢長度 365米, 係韓國最長海上步道, 都叫 松島雲端散步路「송도구름산책로」~

我們結婚了既宣言夫婦都有黎過呢度架!!

 

呢條就係啦~

 

 

 

好似係漁夫同人龍既故事~

佢話呢個係幸運既位置~由左上開始: 長壽, 健康, 幸運

我踩晒三個, 希望可以為我帶黎幸福啦~

之後我地即刻去海雲台~因為行程排得有啲密

睇左陣就去食飯先~

我地去左食呢間, 好似係好出名架!

牆貼晒名星啲簽名, 而且入面係滿座~~~

食咩野?

佢其實係食海鮮窩!

佢分細中大既, 細就37000WON, 中47000WON, 大62000WON

而呢個係細size黎既, 因為我地得3個女仔, 驚太大就叫個細既.

但你睇, 其實都唔係話好細架炸~

之後就去左海邊睇夜景..

幾靚既~

我發現呢度啲人中意係度食野, 超級多人!!!

我手震.....-.-

睇完我地都係搭巴士, 直接到釜山站, 搭KTX走人~~~

呢次釜山好趕, 下次一定會再黎!!!!

arrow
arrow

    alwaysseat123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()